Zomaar een week geen Pronkenkronkel. Waarom eigenlijk? Omdat het zo druk is? Omdat de inspiratie even ontbrak? Geen zin? Of gewoon vergeten?
Eerlijk gezegd maak ik me soms een beetje druk. De komende periode staat namelijk behoorlijk vol met de voorbereidingen voor twee exposities tijdens verschillende kunstroutes én natuurlijk een vakantie.
Afgelopen zaterdag ging de eerste kunstroute van start: De Ku(n)stroute Zijpe aan Zee. In Sint Maartenszee hangen bij strandpaviljoen Noord de foto’s van het project Plastic Soep. Met hulp van een goede vriend hebben we deze afgelopen donderdag opgehangen. En al zeg ik het zelf: ze hangen er prachtig bij. Best een beetje trots op!
Tijdens de pinksterdagen zijn we er ook nog even heerlijk tussenuit geweest met de caravan naar Oost-Groningen. Wat een prachtig stukje Nederland is dat. Absoluut de moeite waard en zeker een plek waar we nog eens naar terug zullen gaan.
Nu zijn de voorbereidingen alweer in volle gang voor de expositie Zomerkunst Zijper Kerken. Voor iedereen die niet in Sint Maartenszee is geweest, is er dus een mooie herkansing. De foto’s van Plastic Soep zijn op 28 juni, 5 juli en 12 julite bewonderen in het kerkje van Sint Maartensbrug. Daarnaast zullen daar ook enkele foto’s uit een andere serie te zien zijn. Dus kom vooral even kijken!
De komende tijd zal ik jullie daar vast nog regelmatig aan herinneren. 😄
En dan gaan we ook nog lekker op vakantie. Naar plekken die we niet eerder bezocht hebben, waar weer nieuwe herinneringen gemaakt kunnen worden.
Tja en tussendoor even niet gedacht aan een nieuwe Pronkenkronkel, dus gewoon vergeten.
Ik wens iedereen een hele fijne week en graag tot de volgende Pronkenkronkel!
Ontdek meer van Pronkenkronkel
Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.